LAMAN NTZALIM
"Laman pro-Reformasi Anti Kezaliman"
    HENTIKAN KEZALIMAN
   PDRM- SIASAT SEGERA RASUAH  MAHATHIR

     Sudah hampir sebulan , selepas rakyat dikejutkan dengan tuduhan RASUAH KUASA
     Perdana Menteri kesayangan para kroni, kita tidak nampak lagi hasil siasatan yang
     dilakukan oleh pihak polis di bawah Datok Bedollah yang menggunakan slogan
     MESRA, CEPAT DAN BETUL. Bagi rakyat terbanyak, tuduhan ini amatlah besar
     kesannya kepada negara kerana ianya  bukan dilakukan oleh tok penghulu atau ketua
     JKK tetapi oleh Ketua Eksekutif kebanggaan ahli Umno yang bergelar Paduka Maha
     (istilah pinjaman dari novel MUNTAH). Kalau ketua teratas sudah begitu korup, maka
     apa jaminan ia akan amanah dalam urusan pentadbiran apatah lagi yang berkaitan
     dengan perbendaharaan negara. Anih, seorang yang begitu hebat bercakap tentang
     bahaya rasuah dsbnya (terutama dalam kes DSAI) tiba-tiba dia sendiri yang
     mengamalkannya. Umpama pepatah- berkokok berdegar-degar, ekor terpalit tahi.

     PDRM( jika betul Polis Di Raja Malaysia) mestilah menjalankan tugas seperti yang
     termaktub dalam perlembagaan. Jangan asyik memilih bulu saja. Jika tidak mahu
     dipanggil anjing/balaci P***M*K, maka buktikanlah sekarang!! Ini bukan orang kecil
     macam kami yang mendakwa, tetapi bekas KETUA PENGARAH BPR. Dah tu
     tuduhan dibuat dalam mahkamah yang mulia pula, bukan di warung kopi atau pasar.
     Kenyataan ini adalah kenyataan bersumpah. Harus diingatkan semula bahawa Polis
     bertanggungjawab kepada rakyat dan Allah yang mereka sembah. KPN (kalau Ketua
     Polis Negara) mesti menunjukkan kredibilitinya tanpa ragu dan takut untuk
     menjalankan tanggungjawab berhubung siasatan kes ini. Tan Sri tidak boleh cemarkan
     gelaran dari DYMM Agung dengan buat tak tahu saja. Jangan malukan diri Tan Sri
     kerana tidak menjalankan tugas amanah RAKYAT. Jangan diikut contoh buruk bekas
     KPN (ketua penyangak negara) yang terdahulu. Takkanlah rakyat biasa macam kami
     ini nak ajar bagaimana melakukan tugas polis. Kalau kot-kot udah terlupa, semak balik
     prosedur jabatan. Mudahkan......!!! Antara mahu dengan tidak. Ingat, ini amanah Tan
     Sri ooooiiii.

     Kepada anggota PDRM- tak payah lah dok bersusah payah kacau
     perhimpunan/demonstrasi rakyat yang laparkan keadilan dan kebenaran. Kami wujud
     di jalan-jalan raya kerana wujudnya golongan penjawat jawatan beruniform seperti
     kamu yang bacul dan korup dalam menjalankan amanah rakyat. Kami menuntut atas
     seksyen undang-undang yang sama untuk membawa Mahathir perasuah ke pengadilan
     demi keselamatan perbendaharaan negara yang kami cintai ini. harus diingat Petronas,
     BPR, SPM di bawah Jabatan Perdana Menteri). Kalau PM perasuah, mana terjamin
     ketelusan dan kewibawaan ejensi-ejensi yang berada di bawah kuasanya. Aiiii....
     mengapa polis tiba-tiba lembik dan tak tahu menjalankan tugas yang diamanahkan
     rakyat?????? Atau kamu nak tunggu buku 'PM kesayangan- KAKI RASUAH' baru
     kamu boleh menjalankan siasatan. Bahagian penyiasatan Bukit Aman yang terkenal
     berkesan itu, tiba-tiba menjadi seperti budak tadika. Apa ni....? Kamu tak malu dengan
     anak bini dan keluarga kamu ke? Dari tahap hero perkasa robocop, tiba-tiba melanus
     jadi kecut t*l*r yang dua biji tu. Tangkap saja si bedebah a/l Mohd Iscander Kutty tu
     dan soal-siasat akan segala tuduhan ke atasnya. Kalau takut menteri kabinet  dan
     suku-sakatnya merusuh, kamu boleh pakai unit FRU yang terkenal itu. Mereka tu
     bukan ramai sangat pun. Kalau susah juga boleh minta tolong rakyat yang tentunya
     ringan tulang membantu demi negara tercinta. Walhal yang sebenarnya Maha Penipu itu
     sangat kecut te*urnya. Dia maha pengecut begitu juga konco-konconya. Kalau
     dijerkah oleh FRU pasti terkencing dibuatnya. Saya katakan begitu kerana beralasan
     kukuh. Maha Penipu inilah perdana menteri yang paling bacul kerana ia tak pernah
     bertanding. Jawatan itu dihadiahkan oleh lembu-lembu dalam Umno. Makanya
     segerakan siasatan dan tangkap dia.  Kami rakyat yang kecil ini mana boleh
     haru-birukan negara. Kami tanpa senjata, lemah dan tak terlatih langsung. Tetapi kami
     bangun dengan tekad dan semangat mempertahankan Ibu Pertiwi dari manusia perakus
     dan perasuah. Mengapa kamu yang lebih tegap dan tegar tidak bertindak. Jangan
     cemarkan uniform cantik dan' head emblem' Allah Muhammad dengan sikap dayus,
     unprofessional dan korup kamu tu.

     Takut-takut kalau PDRM sudah lupa bagaimana memulakan siasatan, di bawah ini
     saya tunjukkan secara kasar; 1) Tubuh badan penyiasat khas (jangan ambil Rodhwan,
     Musa Hassan dan rakan-rakan jahatnya) 2)  Cari laporan rasuah Maha Penipu yang
     dibuat oleh berbagai orang- DSAI, Datok Shafie, Pemuda Keadilan. Kalau hilang trace
     balik carbon copy( ingat ada berpuluh aduan) 3)  Panggil saksi utama- Datok Shafie,
     Mahashit dan interrogate.( jangan ugut-ugut macam munawar dan Indon tu) 4)
     Gunakanlah segala seksyen yang berkaitan (macam kes Anwar) Kalau perlu panggil
     penyiasat-penyiasat kes DSAI sebab mereka mahir bab-bab rasuah kuasa. Nak tengik
     apa pula tembarangnya kali ini. 5)  Sediakan laporan seadil-Adilnya dan serah kepada
     Mokhtar Dugong dan Ghani 4 tahil untuk berbincang dalam bidang yang mereka cukup
     mahir ini. 6)  Pastikan masa yang si Dugong ambil ni cepat sikit. Thut-takut Mahadeath
     padam dulu. 7)  Teruskan aksi pertuduhan di mahkamah walaupun kami meragui
     kebebasan dan ketelusannya, buat pula hakimnya ialah Riffin Joker, Manggostein Paul
     mahupun CJ Eusoff Cheh sendiri.Ada peluang lanjut tempoh khidmat lagi.......

     Jika PDRM ialah badan yang berwibawa dan ingin membersihkan lumpur yang terpalit,
     maka lakukanlah tugas-tugas di atas. Jangan kamu wujud sebagai hamba sahaya
     Mahathir macam si Dugong tadi. Kamu adalah penjawat amanah rakyat. Kami bagi
     kamu pakai pistol dan kuasa untuk tegakkan kebenaran jua. Cukuplah institusi ini kotor
     dengan cerita-cerita RASUAH, SALAH GUNA KUASA, MEROMPAK, ZALIM
     dan BERPERIKEBINATANGAN (kes Rahim no). Buatlah kerja yang seperti
     termaktub dalam sumpah jawatan dan etika polis, jangan sekali-kali terikat dengan
     kepartian. Setelah itu barulah anda dilihat rakyat sebagai bebas dan bukan keldai
     belaan/tunggangan Perdana Menteri RASUAH itu.

     Kami rakyat jelata (>64% melayu/Islam) tertunggu-tunggu hasil kerja kamu. Kami nak
     ikuti perjalanan mahkamah yang sangat kamu pertahankan kebolosannya itu. Biar
     Beruk Angguksetia Paul yang buat prosiding. Kami nak tengok bagaimana dia nak
     gunakan perkataan famous- tak relevan dan bagaimana putarbelitnya menjatuh hukum
     TAK BERSALAH dan apa pula alasannya kali ini. Uniknya mahkamah Malaysia di
     zaman Mahashit ini begitu bebas- sehinggakan BERUK-BERUK belaan boleh
     menghakimi prosiding mahkamah. Ada pula 2-3 ekor, diketuai species Euchopy
     Chehii, Rieffeinii Jokerii, A. Paulii dan tak terkecuali si Famous Mokhtarii Dugong.
     (tahan atas darat).

     Wahai POLIS( termasuklah KPN),    Banyak-banyaklah muhasabah diri dan telek
     untung ruginya tindakan anda. Berbanggalah dengan uniform cantik duit rakyat tu dan
     emblem yang dijunjung kat kepala untuk berbakti kepada nusa dan bangsa.(bukan
     kepada musuh rakyat dan bangsat). Bersihkan dan bebaskan diri anda semua dari
     belenggu rasuah dan umpanan dunia. Anda berpangkat atas kebolehan bekerja dan
     daya kepimpinan( jika betul!). Maka tunaikanlah hak-hak yang termaktub dalam
     perlembagaan. Jaga dan kawal selia KESELAMATAN rakyat bukannya membelasah
     tak tentu pasal. Tangkap perompak harta negara dan perasuah bukannya duduk
     bersekongkol bersama mereka. Tangkap ejen perusuh bukannya menyamar sebagai
     ejen provokasi dan kemudiannya lari bagai pengecut. Mana satu anda pilih- bersama
     rakyat tuan negara atau bersama si keparat durjana dan kroninya. Negara kita kaya
     untuk dikongsi bersama, tetapi tak cukup untuk orang tamak seperti Mahathir dan
     kroninya.

     ''THE WORLD IS ENOUGH FOR EVERYONE'S NEED BUT NOT ENOUGH
     FOR EVERYONE'S GREED' --kata-kata hikmat Mahatma Ghandi'

     Mengapa pentingnya aduan Datok Shafie itu disiasat oleh Polis??? Ini adalah perihal
     PM yang diberi AMANAH menjaga seluruh rakyat dan isi harta negara tercinta ini.
     PU*IM*K ini mesti membersihkan namanya yang memang dah diketahui kotor, jahat,
     zalim, penipu dan berketurunan raja Mandeliar. Tuduhan ini dibuat dalam keadaan
     bersumpah di mahkamah tertinggi negara pula. Kalau Dato Shafie tak berbohong,
     ertinya Paduka Mamak bangsat ini seorang penjenayah yang tidak ada tolok banding
     kotornya. Mengapa DIAM seribu bahasa seperti anak dara dipinang orang. Diam
     bererti setuju...atas tuduhan benar yang dibuat oleh bekas Ketua Pengarah BPR
     itu..(.Pandai engkau berlakon sebagai anti rasuah ye Mahathir a/l M I Kutty). Tak
     cukup dengan mengarah si Dogolles Unggas untuk membela di Parlimen Mahapenakut
     ini menyuruh pula ketua BPR yang baru untuk mencuci nama kotornya. Sepatutnya diri
     sendirilah kena turun ke mahkamah atau parlimen untuk membersihkan nama. Itulah
     bukti betapa PENGECUTnya Mamak tongkang sekor ni. Kejadian melibatkan Datok
     Shafie, Maharasuah dan Tan Sri ALI Abool hasan, mengapa bangang-bangang dan
     badut dua ekor itu pula yang bersuara. Hanya yang terlibat patut bersihkan nama dan
     bersuara menegakkan kebenaran. Bukannnya kamu, wahai dogol dan Zack !!!!!!!!

     Polissss..........tak nampak juga lagi betapa penting dan bahayanya kes ini dibiarkan
     begitu saja.??? Ini bukan soal mengancam keselamatan negara. Melindungi penjenayah
     berkuasa itulah sebenarnya kesalahan yang paling besar bukannya demo/perhimpunan
     rakyat di jalan-jalan. Kalau rasa tak mampu jalan kan tugas lebih baik resign dan balik
     kampong tanam jagung. Buat rugi bapa saudara aku melatih kamu semua (top rank)
     masa kat Pulapol dulu.